LG та Meta налагоджують співпрацю, щоб розширити бізнес XR

LG Electronics (LG) пoсилює стрaтeгічну співпрaцю з глoбaльним тexнoлoгічним цeнтрoм Meta Platforms, Inc. (Meta), щoб прискoрити свoї дoрoбки з рoзширeнoї рeaльнoсті (XR). Нa мeті oб’єднaти сильні стoрoни oбox кoмпaній в різнoмaнітниx прoдуктax, кoнтeнті, пoслугax і плaтфoрмax, aби впрoвaдити іннoвaції в клієнтський дoсвід с целью прoцвітaючoгo віртуaльнoгo прoстoру.

Налагодження співпраці XR із Meta

28 лютого вище керівництво LG, в тому числі генеральний капитан производства Вільям Чо та президент компанії Home Entertainment Пак Хьон Текущий, зустрілися з засновником і генеральним директором Meta Марком Цукербергом у вежах-близнюках LG, що розташовані в Юідо, Сеул. Ця зустріч збіглася з туром Азією Цукерберга. Під дни двогодинної сесії обговорювали бізнес-стратегії та міркування щодо розробки пристроїв XR нового покоління. Генеральний принципал Чо, ознайомившись з гарнітурою Meta Quest 3 і розумними окулярами Ray-Ban Meta, виразив неабияку зацікавленість у демонстрації передових технологій Meta, особливо зосередившись получай великих мовних моделях Meta та потенціалі исполнение) інтеграції ШІ на пристрої.

Відкриття шляху впредь до розширеної реальності наступного покоління

Як передбачає LG, об’єднавши платформу Meta з власними можливостями контенту/сервісу телевізійного бізнесу, можна сформувати особливу екосистему в домені XR, який є одним із нових напрямків бізнесу компанії. Крім того, поєднання різноманітних основних технологічних елементів Meta з передовими можливостями продуктів та якості LG обіцяє істотну синергію в розробці пристроїв XR наступного покоління.

Пристрої XR ознаменували персональними пристроями наступного покоління, що здатні обійти обмеження мобільних екранів стосовно занурення та інтуїтивності. Пристрої, які можна носити, пропонують потенціал в (видах значного розширення взаємодій зі споживачами. Як попередньо зазначив генеральний заправила Чо: «Ми вбачаємо перспективи исполнение) персональних пристроїв наступного покоління держи бізнес-арені XR».  

Постійне доповнення портфоліо шляхом відбору та концентрації

Впродовж останніх років LG стратегічно зосередила ресурси в перспективних сферах майбутнього з очікуваним високим зростанням, намагаючись мінімізувати маргінальний бізнес получи основі ринкової динаміки та стратегічних оцінок. Співпраця з Meta узгоджується з цією стратегією, адже спрямована получи впровадження інновацій у клієнтський досвід у майбутньому віртуальному просторі, передбачаючи повномасштабний розвиток ринку XR.  

Минулого року LG оприлюднила бачення Future Vision 2030, окресливши довгострокову мету перетворитися сверху компанію розумних рішень для дому, яка зможе безперешкодно об’єднувати та розширювати користувацький досвід у різних сферах, включаючи домашні, комерційні, мобільні та віртуальні простори. У межах організаційних перестановок наприкінці року всередині компанії Home Entertainment створили спеціалізований бізнес-підрозділ XR, щоб прискорити пошук нових підприємств в арені віртуального простору.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.