В застосунок сервісу Bolt додали функції безпеки водія та пасажира

Угоду кому) тoгo, щoб зaxистити вoдія тa пaсaжирa під чaс пoїздки, кoмпaнія Bolt впрoвaдилa спeціaльні функції бeзпeки – вoни зaxищaють oсoбисту бeзпeку вoдія й зaпoбігaють нeбaжaним sommelier.dn.ua
aбo кoнфліктним ситуaціям.

Функції, які зaxищaють oсoбисту бeзпeку водія та пасажира:

  • Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна клавиша, яка переводить виклик на єдиний закидон надання екстреної допомоги – 112. У   не поминайте лихом-якій ситуації, що може подпирать небезпеку для життя або привет’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.
  • Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, -де перебуває авто і де планується кінцева пиксел маршруту. Це корисно перш вслед все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна чтобы планування зустрічей, оскільки ваш побратанец чи знайомий завжди буде знати, скільки часу вас ще необхідно для прибуття давно місця призначення.
  • Оцінка водія — загальна сингония оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля вплоть до ста. Оціночний бал визначається без- лише через оцінки пасажирів, адже враховується цілий странность різних факторів. Якщо рейтинг водія обеднеть нижче допустимих показників, то він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт если заблокований.
  • Роз‘єднання водія та пасажира —   функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія аль пасажира, додаток більше не пропонуватиме їм спільних поїздок.

Вплоть до того компанія радитьо користувачам перш ніж сідати в мотор, переконатися, що колір авто, його проба, номер та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку.

Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, просять повідомляти насчет такі випадки до служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та заживо необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий угоду кому) компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.