
NVIDIA відкривaє публічний дoступ дo нaбoру інструмeнтів RTX Remix ради рeaлізaції трaсувaння у стaриx ігрax.
NVIDIA RTX Remix викoристoвує тexнoлoгії плaтфoрми NVIDIA Omniverse. Рoбoчe сeрeдoвищe RTX Remix дозволяє працювати з ігровою сценою та модифікувати її.
У набір інструментів переходить порог транслятор інструкцій x86 у команди x64. Спеціальний інструмент використовує технологію штучного інтелекту во (избежание покращення текстур.
Диспетчер дозволяє додавати свої елементи, модифікувати об’єкти та додавати їм різні властивості ради рендеру. Але головною революційною особливістю RTX Remix є можливість інтеграції трасування шляху. У гру можна если додати освітлення NVIDIA RTXDI, використовувати денойзер NVIDIA NRD. Також если можливість інтеграції технології масштабування DLSS.
З RTX Remix можна покращити загальне освітлення, додати анімовані джерела світла, модифікувати рідини та квартал, додати свої ефекти постобробки. До суті, NVIDIA надає потужний набір інструментів на модифікації старих ігор. І самі модифікації незабаром можуть вийти бери новий рівень.
Разом із кодом RTX Remix опубліковано посібник. Також запущений спеціальний сервер Discord, -де інженери компанії постараються відповідати получи основні питання. Завдяки тісній співпраці зі спільнотою можна сподіватися для подальший розвиток та вдосконалення проєкту RTX Remix.