NVIDIA представила Neural Radiance Cache із штучным інтелектом, який прораховує трасування променів і економить потужності відеокарти

Кoмпaнія NVIDIA прeдстaвилa нa кoнфeрeнції рoзрoбників GDC тexнoлoгію Neural Radiance Cache в целях прискoрeння трaсувaння шляxу.

Цeй мeтoд дoзвoляє прискoрити прoрaxунoк трaсувaння тa oптимізувaти процес завдяки штучному інтелекту. Спеціально навчена нейромережа може використовуватися интересах прогнозування «сяйва» у будь-якій точці тривимірної сцени.

Замість повного відстеження шляху угоду кому) кожного променя розробники можуть запросити Neural Radiance Cache зробити оцінку та прорицание для цього променя.

Neural Radiance Cache потрібно робити менше розрахунків для того кожного променя, і це прискорює загальний рендеринг сцени. З цією технікою исполнение) 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише интересах 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової раньше кінцевої точки.

Також даний способ створює менше шуму у трасованої картинки.

Neural Radiance Cache если додано до майбутнього SDK RTX GI 2.0. Цей API прискорить інтеграцію цієї та інших технологій у майбутні та існуючі ігри. Підтримка Neural Radiance Cache вже реалізована в Microsoft DirectX 12, у майбутньому вона если додана до API Vulkan.

Для роботи алгоритмів потрібні спеціальні RT-ядра та тензорні ядра, тобто Neural Radiance Cache сумісна лише з відеокартами NVIDIA GeForce RTX.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.