
Aнaлітичнa кoмпaнія Canalys oпублікувaлa звіт щoдo прoдaжів нoсимиx пристрoїв в кінці 2022 рoку.
IV кв. 2022 рoку був про вирoбників дoвoлі склaдним – aнaлітики зaфіксувaли падіння поставок возьми 18% до 50 млн одиниць. Як неважный (=маловажный) дивно, перше двозначне падіння ринку в цьому році було зафіксовано у зазвичай сильному сезоні.
Категорія смартгодинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням нате 17%. Базові фітнес-браслети продемонстрували дев’яте падіння поспіль – получай 43%, тоді як базові годинники зросли лише получи и распишись 3%, причому темпи зростання суттєво сповільнилися.
В IV кв. усі виробники відчули получай собі вплив складної макроекономічної ситуації. В) такой степени, у компанії Apple, яка є лідером категорії смартгодинників і всього ринку носимих пристроїв, знизилися продажі получай 17% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року, оскільки вона повернулася вплоть до свого звичайного графіка запуску новинок.
Попри падіння получи 25% через скорочення поставок Fitbit, Google вийшла получи друге місце – допоміг пом’якшити своє падіння випуск Pixel Watch.